غير مؤهل لتحقيق الدخل يتضمن محتوى محميّ بحقوق الطبع والنشر

AhmedSaadTube
الصفحة الرئيسية
غير مؤهل لتحقيق الدخل،

يتضمن محتوى محميّ بحقوق الطبع والنشر،

غير مؤهل لتحقيق الدخل يتضمن محتوى محميّ بحقوق الطبع والنشر، على اليوتيوب
غير مؤهل لتحقيق الدخل يتضمن محتوى محميّ بحقوق الطبع والنشر


الحل الحصرى فى الفيديو التالى على اليوتيوب،


شاهد الفيديو الإحترافى،



انا فى تدوينة سابقة قولت؟

لازم تدخل على مدير الفيديو وتتابع

او حاجه غير طبيعية ولو مش عارف اسأل

وانت تعرف الحل لاكن الكثير من الناس؟

(يقول انا عارف انا عارف)

وطيب تمام وبالنسبة للناس اللى مش عارفه

تعمل ايه حضرتك؟



الحل ادخل مدير الفيديو

ثم الفيديو اللى به كلمة؟

(يتضمن محتوى محميّ بحقوق الطبع والنشر)

ثم تجد علامة $ وعليها (/$)

واما تضغط عليها يطلعلك كلمة؟

(غير مؤهل لتحقيق الدخل)



(C) مطالبة بحقوق الطبع والنشر،

الرسالة اللى بتجيلك؟


يُحتمل ظهور إعلانات على الفيديو.

يتضمن الفيديو التابع لك محتوى محميًا بموجب حقوق الطبع والنشر.

يسمح المُدّعي باستخدام المحتوى التابع له في فيديو YouTube التابع لك،

ولكن قد يتم عرض إعلانات عليه.


يتضمن مقطع الفيديو التابع لك محتوى صوتيًا محميًا بموجب حقوق الطبع والنشر،

مما قد يجعله غير متوفر.

يمكنك إصلاح هذه المشكلة عن طريق إزالة أغنية

تم تقديم مطالبة بشأن حقوق الطبع والنشر التابعة لها أدناه.




بعد الخطوات اللى فاتت؟!

قد يستغرق هذا الإجراء بعض الوقت


بينما تتم معالجة التعديلات،

سيواصل المستخدمون مشاهدة النسخة الحالية من الفيديو التابع لك.

واللى مش عارف الخطوات ادخل؟

إزالة الأغاني التي تمت المطالبة بملكيتها.

الطريقة مكتوبة وكمان هناك الرابط الاصلى اعلى قليل.

-------------------------
الصفحه الرسميه : Lake
لتتابعنى على التويتر :  Follow
قناة اليوتيوب : Subscribe
تابعنى على جوجل بلس : Follow
تابعنى على إنستاجرام : Follow
-------------------------


لكم خالص التحية

أحمد ابو يوسف.
author-img
AhmedSaadTube

تعليقات

6 تعليقات
إرسال تعليق
  • محمد جمال احمد منصور photo
    محمد جمال احمد منصور28 ديسمبر 2019 في 7:01 م

    لو سمحت انا عندي مشكله في الكشف الطبي

    حذف التعليق
  • محمد جمال احمد منصور photo
    محمد جمال احمد منصور31 ديسمبر 2019 في 5:57 ص

    اهلا وسهلا بك يا فندم

    حذف التعليق
    • محمد جمال احمد منصور photo
      محمد جمال احمد منصور31 ديسمبر 2019 في 6:03 ص

      اول ما جاءت التاشيره رحت كشفت في مستشفى مكه بالدقي وبعدين ب 10 ايام رن على رقم موبينيل وانا كنت باتكلم في التليفون وطبعا هيديني انتظار رجعت اتصال به ما ردتش حوالي 15 مره رحت استعلم عن الشهاده فقال لي رنيت عليك عشان تعمل لنا كشف بره دهون على الكبد وكنت هتجيبوا لنا مشوار وخلص بس للاسف انت تاخرت ما فيش حل قال لي لا ورق في السفاره معدي من هذا المشوار 15 يوم ولا لا اوصل لحل ورحت كشفت بره اطمنت على نفسي والدكتور طمني وانا محتاج مساعدتكم انا مش عارف اوصل لحد

      حذف التعليق
      • محمد جمال احمد منصور photo
        محمد جمال احمد منصور31 ديسمبر 2019 في 6:08 ص

        انا من اسيوط مركز القوصيه بس لو سمحت لو في حل ممكن تقول لي عليه عشان مش عارف اعمل ايه ولما شفت المحادثه اللي بينك وبين الاصدقاء تقول فيها انا بعد ست شهور ينزل الاسم من على الكمبيوتر ولا في اعاده

        حذف التعليق
        • محمد جمال احمد منصور photo
          محمد جمال احمد منصور31 ديسمبر 2019 في 6:29 ص

          اهلا وسهلا بك انا كان عندي مشكله في الكشف الطبي في مستشفى مكه بالدقي

          حذف التعليق
          google-playkhamsatmostaqltradent